niedziela, 13 stycznia 2013

#4

Minął już tydzień od rozpoczęcia diety! Podsumowując : zaczęłam świetnie, lecz koniec tygodnia nie wyglądał tak kolorowo.. - podjadanie w nocy. Wiadomo, początki są trudne, ale wiem, że mam w sobie siłę, która by mi pomogła to zwyciężyć.
I jak napisałam w pierwszym poście - cotygodniowe ważenie.

WAGA STARTOWA : 104kg
WAGA AKTUALNA (PO PIERWSZYM TYGODNIU) : 102kg

Wiem, że to jest jedynie obciążenie żołądka, lecz i tak się cieszę! :) To może być początek czegoś pięknego, nieprawdaż? 
Już przygotowałam sobie "małą" listę ubrań, które kupię kiedy osiągnę wymarzoną wagę - zdecydowanie muszą ją zrealizować! Jednym z moich ważniejszych są niskie, białe conversy, w których jestem zakochana od dawna. Niedawno pracowała, więc postanowiłam, że dzisiaj zamówię je na allegro. Euforia szczęścia wypełnia mnie samą! Choć lista jest długa postanowię zrealizować ją całą - bardzo mi na ty zależy. Piękna, pewna siebie, chuda i świetnie ubrana dziewczyna - chcę aby tak ludzie zaczęli na mnie patrzeć! 
Myślę, że nie ma co się więcej rozpisywać.. także poproszę więcej szczęścia i samokontroli na następny tydzień :)

Niesamowita kobieta! Z wielkiej nadwagi przeszła na cudowne ciało! Spójcie na efekty końcowe - oj, też chciałabym tak wyglądać! Zdrowo + piękna. Wielki szacunek dla niej!

Czy chcecie bym robiła zdjęcia swojego ciała i wstawiała na bloga (co jakieś 15kg)?





35 komentarzy:

  1. Kiedyś dojdziesz do idealnej wagi. ja również walczę ze swoją . Życze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!
    Wiesz, moim zdaniem najlepsza jest dieta po prostu 1000 kcal, jedząc zdrowo, ciemny chleb, wodę, ćwicząc. Ona daje zwykle najlepszy efekt:) I szybki!

    OdpowiedzUsuń
  3. noo myślę, że to fajny pomysł z tymi zdjęciami ;dd

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia !
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i to jest dobre myślenie !:)) ciesze się! zapraszam do mnie nowy post:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia życzę, uda ci się napewno :)
    Waga może i jest ważna, ale nalezy pamietać, ze nie najwazniejsza. Wczorajszy twój post zmotywował mnie do poczytania o mitach na temat odchudzania i powiem, ze trawiłam na pare strasznych historii, w któych dieta przerodziła się w chorobę. Po tym bałabym się na jakąkolwiek przejść. Ale trzeba tylko zachowac umiar. No cóż jeszcze raz powodzenia :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki! najważniejszy jest rozsądek - przechodzilam przez rożne diety i jedynym wnioskiem, do jakiego doszłam, to ze wszystkie trwałe zmiany muszą wchodzić w życie powoli (no moze jeszcze do jednego wniosku: dieta białkowa jest głupia). Jesteśmy podobnego wzrostu;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak ! Dawaj zdjęcia jak wyglądasz, będzie to fajne porównanie dla nas:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najwarzniejsze, że waga idzie w dół!:) trzymam za Ciebie kciuki! Pewnie, że chcemy widzieć efekty Twojej diety w postaci zdjęć! I uważam, że ta lista którą zrobiłaś to bardzo fajna motywacja! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę ci byś doszła do swojego celu !

    OdpowiedzUsuń
  11. życzę powodzenia w osiągnięciu swojego celu :) i trzymam kciuki :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. zaczęłaś bardzo dobrze, wierze w Ciebie, dasz radę :) obyś spełniła wszystkie swoje "rzeczowe"cele z listy! a dla kobiety ze zdjęcia ogromne propsy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia ;)
    Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia !
    na prawdę wierze, ze ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia na pewno Ci się uda ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tych 2 kg :) Co do zdjęć myślę, że powinnaś je robić nawet nie tyle żeby wstawić na bloga, ale chociaż dla samej siebie, będziesz widziała co daje Twoja praca nad sobą i uwierz mi, będziesz się czuła bardzo dumna spoglądając w lustro i patrząc na stare zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia moja droga :)Też bym chciała schudnąć,ale jak zobaczę czekoladę to nie mogę się powstrzymać omniom ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję tych 2 kg, tak trzymaj :)
    a moje życie toczy się w odwrotną stronę - zawsze chciałam przytyć , bo od zawsze miałam niedowagę. Ale jak przestałam o tym myśleć to troszeczkę przytyłam . Życzę ci konsekwencji w swoim postanowieniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia :) zgadzam się z lorenn, bardzo fajny sposób, bo kiedy już osiągniesz swój cel, spojrzysz na zdjęcia, myślę, że poczujesz wielką dumę ze swojej pracy i wytrwałości ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę , że masz choć trochę w sobie motywacji bo podam taki przykład mojej mamy , że ona chce schudnąć ale niestety nie ma silnej woli no i to nigdy do końca jej nie wychodzi. Ale na pewno jak ktoś chce tak w 100% to potrafi , zresztą jak widać po tych zdjęciach.
    Dodałyśmy Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodałam blog do obserwowanych bo baaaardzo lubię takiego typu akcje: odchudzanie. Uważam, że trzeba mieć mega dużo silnej woli i samozaparcia dlatego z chęcią będę sledziła jak sobie radzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. powodzenia :) ja kiedys wygladalam juz dobrze, bo schudlam 13 kg w 2 mce, ale po 2 latach znowu przytylam z efektem jojo... :( i do teraz nie mam motywacji, zeby powrocic do cwiczen...

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. łał zdjecie kobiety troche mnie zmiażdżyło :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Z całego serca życzę Ci powodzenia.Sama wyznaczyłam sobie cel-10kg mniej. Kiedyś ciężko zachorowałam i nie chodziłam 2 miesiące, efekty widać do tej pory;/Więc już nie mogę się doczekać pięknej i chudej Wiktorii :D

    OdpowiedzUsuń
  26. efekt rzeczywiście powalający :O

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem pod wrazeniem...ja tez się staram ostatnio bardziej dbac o siebie.
    Pozdrawiam E

    OdpowiedzUsuń
  28. Super! :)
    Zapraszam do mnie!
    http://myzombielifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Lista ubrań na pewno jest bardzo motywująca :)
    Trzymam kciuki żebyś się nie poddawała!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie poświęcisz nawet sekundy na przeczytanie mojego posta, to nie widzę sensu na jego komentowanie.
Pozdrawiam, Liame Louise.